Առաջադրանքներ

  1. Բաժանել բաղադրիչների հետևյալ բառերը.

ամպամած- ամպ – ամաց

հեռագրասյուն- հեռագրա – սյուն

հովհար- հով – հար

պատշգամբ- պատ – շկամփ

ծաղկաման- ծաղկ – աման

վերարկու- վեր – արկու

ջրհոր- ջր – հոր

եղջերու- եղջ – երու

նվագարկիչ- նվագ – արկիչ

գրչատուփ- գրչատ – ուփ

նշանառու- նշան – առու

ոսկեզօծ- ոսկե – զոծ


2. Գրի՛ր տրված բառերի հոմանիշները․


սյուք-Քամի
բարի-Բարեհոգի
ժայռ-Ապառաժ
դեղին-Դեղնագույն
ալ-տես 
հորդել-Խորդել
քաղց-Քաղցածություն
դեղձան-Դեղին
դեղձանիկ-կենդբ
սրտաբեկ-Հուսաբեկ

3. Գրի՛ր տրված բառերի հականիշները․

թափվել, օգնել, անջրդի, տխուր, ինքնակամ, ծիծաղել։
մուգ-բաց
ջերմ-սառը


մուգ-բաց
ջերմ-սառը
թափվել-լցվել
օգնել-վնասել
անջրդի-ոռոգելի
տխուր-զվարթ
ինքնակամ-հարկադրական
ծիծաղել-հեծկլտալ

4. Արտահայտի՛ր մեկ բառով․

ցրտերն ընկել են-ցրտելե

ջարդ ու փշուր անել-կոտրել

չափից դուրս-անչափ

ճանապարհ ընկնել-ճանփորթելհ

վնաս չունի-անվնաս

ձայն-ծպտուն չհանել-սուս

5. Հորինի՛ր փոքրիկ պատմություն քո սիրելի կենդանու մասին։

իմ շունիկների հետ ես գնում եմ դուրս և իրանցհետ խաղումեմ, իմ շները շատ լավնեն ,իմ շներընել շատ փոքրիկեն ,ես նրանց հետ միշտ գնումեմ գնտակաով խաղումեմ, նրանք շատ փափուկեն, իմ շուները շատ լավնեն։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *